Lol cam chat

I've been coming on here for awhile and it never gets boring, and it's good that i can come on here and meet and talk with the same sorta people as me!!! x Ox It's A Great Place To Meet People That Are Your Age Group And Are Interested In The Same Things As Yourself.

Lol cam chat-69Lol cam chat-29Lol cam chat-68Lol cam chat-71

Woman: haha, soo i have a fun idea if ur up 4 a little bit of fun Guy: Sure, I have a little under 2 hours to kill. Woman: i was actually gonna get to start working here shortly, my one friend was working online and i kept asking her about that so she showed me what she was doing when we got back to school last fall Woman: i thought she was crazy at first haha but its pretty cool actually. Womman: so what i was gonna say is i have some free passes and i usually just do a private show before i get started to 'warm up' lol. but, its just to verify your age cuz there's a lot of them on here obv Lol. And yes, it's kinda funny you went through all that lol. All they want is make you sign up for their website... It's not against the psn TOS, you can report them for scamming or whatever and Sony will warn you not to file false reports lol. i randomly received a message from someone that was obviously a camgirl... Idk how the heck that happened, because i dont give out my email online, but man was it weird. Woman: I got ure name frm the member search, i am kinda bored and lookin for new friends to talk too. Guy: I've heard a lot of good thins about Overwatch. I was invited to a private chat by this random person online. I kept our usernames private and omitted the website name as it probably is against TOS to link to such things.